MARRODÁN

2011/11/14 at 5:44 pm 1 comentario

Pasaden ikasturtetik zorretan nago eta bada kitatzeko garaia. Hauxe da igoko dudan lehenengo testua, ia ondo irtetzen zaidan. Mintegiko saioen nondik-norakoak antolatzen egon ginenean Marrodán agertu zen formakuntza aukera bezala. Apegoari buruzko buruzko liburu bat dauka, arina eta orientabideak ematen dituena. Bestetik konferentzia hau ere topatu dut. Ostegunerarte, ondo izan!

Entry filed under: Prestakuntza.

Irakurtzeko proposamena Bihar tertulia!

1 comentario Add your own

  • 1. iraideortiz  |  2011/12/01 en 9:39 pm

    Iepa! Bideoa zuzenean txertatzen saiatu naiz eta hainbat arazo izan ditut. Hasteko argazkia galdu eta ez dut berriro topatu, beraz aldatu dut. Gero ezinezkoa izan zait bideoa zuzenean txertatzea, megabideokoa da eta URLa ez dut topatu (zeozer arraro egin behar omen da…). Bukatzeko ez dut jakin posta lehenengo sarrera moduan mantentzen. Bestela dena ondo, jejeje

    Responder

Responder

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


EGUTEGIA

noviembre 2011
L M X J V S D
« Oct   Dic »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

ARTXIBOAK

AZKEN ARTIKULUAK

Flickr Photos


